۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

جشنواره استانی «مدهامتان» در آذربایجان غربی برگزار شد

جشنواره استانی «مدهامتان» در آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه - جشنواره استانی مدهامتان با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی در این جشنواره گفت: این مسابقات در رشته های اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء برگزار شد و مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر نیز به صورت اینترنتی ۱۴ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اباذر بیگی با اشاره اهمیت و نقش تاثیرگذار قرآن در زندگی جوانان اظهار کرد: انس با قرآن و تدبر و تامل در آیات الهی جوانان را در برابر انواع فتنه ها و اقدامات ضد فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات مدهامتان ۱۵۰ نفر از سراسر استان شرکت کردند افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات مدهامتان برای شرکت در بخش کشوری، پاییز امسال به قم اعزام می شوند.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی یاد آور شد: مسابقات قرآنی مدهامتان هرسال بین بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می شود که گامی ارزشمند در راستای نهادینه کردن آموزه های اسلامی و قرآنی است.

وی گفت: شناسایی استعداد های نهفته در حوزه های قرآنی در بین بچه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» است.

کد خبر 3801664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha